MENU

sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Kuka minä olen?


























Hei ja tervetuloa blogiini, jonka toivon tuovan helpotusta luovuudentuskaani. Olen kaivannut jo jonkin aikaa paikkaa, jossa jakaa valokuviani ja paikkaa, jossa puhua elämän ihanuuksista ja kamaluuksista. Instagram ei tunnu enää riittävältä alustalta kuvien jakamiseen, varsinkin kun niiden yhteyteen ei ole tapana kirjoittaa kuin lause tai pari. Siksi olen nyt tässä pisteessä, että blogipohja on valmiina, odottamassa ainoastaan niitä edellä mainittuja kuvia. Niitä on toivottavasti luvassa tämän ensimmäisen jälkeen runsaasti lisää.

Mutta kuka minä sitten olen? Amatöörimäisen intohimoisesti valokuvaamisesta kiinnostunut perfektionisti. Olen juuri 23 vuotta täyttänyt korkeakouluopiskelija. Kotini sijaitsee Helsingissä, mutta tällä hetkellä vietän kevätlukukauttani vaihto-opintojen merkeissä Reykjavíkissä, Islannissa. Miksi? Oli yleisin kuulemani kysymys. Paras vastaukseni oli en tiedä. Kuukauden asustelun jälkeen voin sanoa, että ei mitään käsitystä, miksi tänne päädyin. Tulen varmasti jakamaan ajatuksiani Islannista, vaihdosta ja niistä kuuluisista syistä myöhemmin.

Mutta ennen kaikkea tervetuloa ja toivottavasti saat blogin kautta edes hitusen sitä iloa, mitä minulla on ollut sitä tehdessä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti