MENU

sunnuntai 12. elokuuta 2018

Kesäkaapin klassikot


Saako tänne vihdoin tulla esittelemään tämän "kesäasun", jonka kuvat otin jo heinäkuun alussa. Kulunut kuukausi on tuntunut tälle asulle ihan hölmöltä julkaisuajankohdalta. 30:nen asteen helteissä ei käy mielessäkään valita vapaaehtoisesti pitkiä hihoja ja lahkeita. Nyt meille on onneksi saapunut oikea suomalainen kesäsää ja olen siitä valehtelematta todella innoissani. Syksy on mun lempparivuodenaika, joten jokainen päivä kohti sitä on onni. Tänä aamuna laitoin sadetakin päälleni lähtiessäni töihin ja se tuntui lottovoitolta.

Haluaisin muuten kysyä teidän mielipidettänne näistä kuvista. Onko tällaiset kotona itse otetut kuvat ihan ok vai onko ne niin huonoja, että kannattaa mielummin skipata kokonaan? Mun hovikuvajaa muuttaa puoleksi vuodeksi Atlantin toiselle puolelle, joten nämä ovat käytännössä ainoa tapa esitellä mun tyyliä täällä blogin puolella vähään aikaan. Totta kai meillä on Suomessakin Helsingin ja Turun välinen kuilu, mutta silloin mahdollisuus valokuvaustreffeille on silti suurempi. Suomen ja Kanadan välimatka on vähän turhan pitkä tähän elämäntilanteeseen.

Mitä olisitte siis mieltä näistä mun yksiössä otetuista kuvista?


Tämä asu edustaa kokonaisuudessaan tosi hyvin mun tyyliä. Tykkään tosi paljon klassisista vaatteista, joita on super helppo yhdistää keskenään. Toisaalta tykkään aina lisätä asuun jotain klassisesta poikkeavaa. Viileämmillä säillä heittäisin esimerkiksi tähän asuun ehdottomasti mukaan uuden oversize farkkutakkini.

Paita H&M Farkut CUBUS Laukku GUCCI Kello PAUL HEWITT Ballerinat PRETTY BALLERINAS


Mitä tykkäätte asusta ja ennen kaikkea, mitä mieltä olette kuvista?



SEURAA MINUA

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti