MENU

keskiviikko 18. heinäkuuta 2018

FESTARIASUT



Moikka helteisestä Helsingistä! Mä en ole kauheasti päässyt helteistä nauttimaan, vaan painanut hikisenä duunia. Tämä päivä mulla on kuitenkin vapaa ja pääsen laittamaan kynnet kuntoon viikonlopun festareita varten. Onko teillä jo useampi festariviikonloppu takana vai vieläkö on kesän festarit edessäpäin?

Mä en ole itse asiassa ollut festareilla pariin vuoteen, joten ihana päästä pitkästä aikaa kuuntelemaan livemusaa! Viikonloppuna järjestetään siis Vantaalla Tikkurila festivaalit. Nyt kun sääennustuksia katsoo, niin ei ole kuin päivän selvää, että hellejakson jälkeen täytyy tulla sadetta. Ainoat kaksi sadepäivää osuu tottakai mun kesän ainoiden festareiden päälle. Eli ainoa vaihtoehto on ottaa sadeviitta mukaan ja toivoa, että saataisiin edes tunti kuivaa festareiden aikana.

Kaivelin kuitenkin nyt omia kaappejani ja kokosin kolme asua, jotka toimisivat mielestäni mainiosti festareilla.

Paita BIKBOK Shortsit BIKBOK Aurinkolasit FLYING TIGER Laukku ÄIDIN VANHA Korvakorut GINA TRICOT

Kävin itse asiassa hankkimassa tämän kietaisupaidan ja shortsit muutama päivä sitten Bikbokista. Ihastuin tähän keltaiseen paitaan kovasti ja shortsit istuivat täydellisesti. Bikbokissa oli muuten kaikki shortsit 30% alennuksessa!

Body SUPERDRY Hame LINDEX Laukku UNITUDE Aurinkolasit FLYING TIGER Korvakorut H&M

Itse en ehkä lähtisi hameessa festareille, koska mulla festaripukeutumisessakin käytännöllisyys on ykkös asia. Ostin tämän hameen itse asiassa kirppikseltä tänä kesänä, mutta vielä se ei ole ehtinyt päälle asti.

Toppi PULL&BEAR Shortsit PULL&BEAR Aurinkolasit MONKI Reppu RE-KÅNKEN MINI

Niin nämä shortsit kuin topinkin ostin Krakovasta kesäkuun lopulla. Tämän tyylistä "kudottua" toppia olen etsinyt pitkään! Re-Kånken minin hain kuitenkin eilen postista. Olen jo pitkään kaivannut pientä ja kätevää reppua ja vihdoin pistin tämän tilaukseen. Palloilin mustan ja tämän Lagoon värin välillä tovin, mutta onneksi päädyin tähän, koska se tuo ehdottomasti väriä jokaiseen asuun. Reppu pääsee ehdottomasti festareille mukaan!

Mikä asuista on teidän suosikkinne?


SEURAA MINUA

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti